P
Hei!
Holder på å renovere et teleskophus fra 1969. Eksenterlåsen som holder skyvepartiene på plass mangler, og jeg prøver å finne noe som kan passe. Ellers er jeg generelt interessert i å komme i kontakt med noen som har erfaring med dette sammenleggbare huset i Aluminium.. Målebånd ved siden av hengsler på et aluminiums teleskophus fra 1969 som mangler excenterlåser for skjutpartier. Målebånd ved siden av en aluminiumsplate med to festepunkter, del av renovering av et teleskophus fra 1969. En person justerer en del på en metallkonstruksjon, muligens relatert til et teleskophus fra 1969. Gul pil peker på en bestemt del. Målebånd plassert over eksenterlåser på en del av et teleskophus i aluminium, fokus på måleelementer og tilstand på materialet. Målebånd ved siden av hengsler på et aluminiums teleskophus fra 1969 som mangler excenterlåser for skjutpartier. Målebånd ved siden av en aluminiumsplate med to festepunkter, del av renovering av et teleskophus fra 1969. En person justerer en del på en metallkonstruksjon, muligens relatert til et teleskophus fra 1969. Gul pil peker på en bestemt del. Målebånd plassert over eksenterlåser på en del av et teleskophus i aluminium, fokus på måleelementer og tilstand på materialet.
Takk på forhånd! Per

P
Takk for tipset! Så kan man jo absolutt gjøre, men håper fortsatt på å finne noe som passer i originalfestene.

S Snickarkirre skrev:
Hei! Du kan ikke bore bort de gamle naglene og montere på nytt? Typen slikt?

[lenke]

Ellers kanskje det går an å bore løs selve låshaspelen eller hva man skal kalle det for og deretter nagle det til det gamle festet eller med bolt og mutter?

P
Her syns det kanskje bedre ..

13th Marine 13th Marine skrev:
Vanskelig å gi forslag når man ikke ser hvordan det nedre festet ser ut i sin helhet, det er jo skjult.

Wiberger kanskje kan ha noe som funker?
[lenke]

• Rustent hengsel og feste på grå metallbeholder, detalj av side med synlige bolter og skruer.
  • Liker
13th Marine
  • Laddar…
Jo de blir jo absolutt penest å ha det gamle festet, men det var det jeg mente med at man kanskje kunne få løs låsbygeln på en ny lås og så bolte/nite fast låsbygeln i det gamle festet.

• Liker
Pirahya2
  • Laddar…
Hei!

Jeg har et liknende teleskophus som sommerhytte.

• Liker
Pirahya2
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.