Plintene (Byggmax, 50 cm plinter) nede i bakken. Nå er det klart for stolper til gjerde 120 cm... Blir litt i tvil - har testet og det går akkurat å presse gjennom M12 gjennom hullene i plintjernene, men burde man kanskje bruke M10 i stedet. Fordeler, ulemper? Tenker spontant at M12 ikke vil kunne bevege seg det minste (fordel) hvilket M10 muligens kan (ulempe) da hullet er litt større enn M10 dimensjon... Hva sier dere?