H Hobbysnickraren #1 Medlem · 33 innlegg 14 feb 2024 kl 21:00 Hobbysnickraren Medlem 33 innlegg 14 feb 2024 kl 21:00 #1 Det skal være en TV bak denne veggen. Skal snart sette opp gips men lurer på om man får noen ytterligere lyddemping om jeg propper isolasjon mellom gles og vegg. Eller skal jeg sage til noen gles og trykke inn mellom vegg og plast? #bygg #bygge #bygning #dempere #innvegg #innvegger #lyd
Det skal være en TV bak denne veggen. Skal snart sette opp gips men lurer på om man får noen ytterligere lyddemping om jeg propper isolasjon mellom gles og vegg. Eller skal jeg sage til noen gles og trykke inn mellom vegg og plast?
A a_w #2 Medlem · 42 innlegg 14 feb 2024 kl 21:16 a_w Medlem 42 innlegg 14 feb 2024 kl 21:16 #2 I det stadiet du er nå, er det beste å isolere med isolasjon. Lyden dempes bedre av lavt pakket isolasjon, så ikke press inn for mye.
I det stadiet du er nå, er det beste å isolere med isolasjon. Lyden dempes bedre av lavt pakket isolasjon, så ikke press inn for mye.