Hei!
Vi måtte forsterke en utbygging i vårt 40-tallshus. Det har blitt satt inn en limtredrager som vi trenger å tette og gjøre fin da den er i stuen. Hvordan gjør man dette på den beste, enkleste og billigste måten? Materialer, fremgangsmåte? Stuen skal deretter males.
Alle tips og råd mottas med varme.