Hei!

Vi måtte forsterke en utbygging i vårt 40-tallshus. Det har blitt satt inn en limtredrager som vi trenger å tette og gjøre fin da den er i stuen. Hvordan gjør man dette på den beste, enkleste og billigste måten? Materialer, fremgangsmåte? Stuen skal deretter males.

Alle tips og råd mottas med varme.
 
  • Vardagsrom med limtrebjelke under reparasjon, plastfolie henger fra taket. Store vinduer med utsikt til hage, diverse møbler og esker rundt i rommet.
  • En limtrebjelke installert i et 40-tallshus, synliggjør ubehandlede kanter ved taket og langs veggen i en stue, klar til tetting og finpussing.
billigst blir det vel med gips og sparkel...

/ATW
 
  • Liker
MAJOhusprojekt
  • Laddar…
A ArneTW skrev:
billigst blir det vel med gips og sparkel...

/ATW
Takk for innspill! Vi er faktisk litt inne på det. Men siden vi skal ha profilerte sokler, hadde det vært fint med en slags fin list på pelarene. Tenker at man kanskje kunne spikre list direkte på gipsen.

Maria
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.