Hva, mener han at bare regelstammen skulle regnes som en vegg og at platene er en slags ekstra tilvalg? Interessant med en "vegg" man kan gå rett igjennom. Jeg er riktignok ikke snekker, men det høres ut som at han prøver å lure deg.

• Liker
BirgitS
  • Laddar…
Om du har skrevet "regle opp en vegg" så kan jeg til en viss grad være enig med snekkeren. Men bygge en vegg skal være mer enn regler.

Det står "bygge nye vegger" og "montering gips". Men de mener at det bare gjelder innsiden av rommet. Det står visst nok at arbeid utenfor rommet ikke inngår i tilbudet, men vi antok at en vegg er en vegg med gips på begge sider. Nå vil de ha betalt for arbeidet med å sette opp gips på utsiden.

Høres ut som en stygg måte å få et tilbud til å virke billigere og deretter tjene inn det på "tillegg". Jeg synes ikke at man som forbruker kan forventes å forstå at en vegg ikke er en vegg på begge sider. At tapetsering og sånt ikke er inkludert er jo en ting, men selve veggen...

Spørsmålet er bare hvordan jeg skal gå fram når ord står mot ord. De ser ut til å mene at vi er dumme i hodet som ikke skjønte at en vegg egentlig bare er regelbundet, og dessverre er dette bare en av flere ting de mener vi burde ha forstått ville koste ekstra.

Kommunens forbrukerrådgiver?

• Liker
BirgitS
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.