Langbein
Hardere vær kommer i fremtiden også her.

I katastrofen syntes jeg å kunne se at det som står igjen er "stenhus" og blir minnet om vår standard med stående plank, skrøpelige pussede trehus som brenner lett og ikke vil klare hardt vær. Ny standard bedre med plater eller trengs det mer murhus?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.