Hei vil bare begynne med å si at jeg er ny her!

Så:

Broen min som går til huset mitt begynner å bli dårlig. Det er de bærende plankene som er dårlige.
Jepp, morsomt nok bruker de planker 70x200mm tror jeg det er nå.

Men nå vurderer jeg å bytte ut plankene før en bil faller gjennom.

Vurderer å ha en slags bjelke. Har også vurdert å støpe, men det virker som tid/kostnaden blir mer.
Gi meg forslag. H, I eller U bjelke m.m.

Broen er ca 6m.

Takk for svar

Strange
 
Hemmakatten
Tror at du får bedre svar hvis du legger inn spørsmålet ditt under "Byggematerialer & Byggeteknikk"
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.