Hei vil bare begynne med å si at jeg er ny her!
Så:
Broen min som går til huset mitt begynner å bli dårlig. Det er de bærende plankene som er dårlige.
Jepp, morsomt nok bruker de planker 70x200mm tror jeg det er nå.
Men nå vurderer jeg å bytte ut plankene før en bil faller gjennom.
Vurderer å ha en slags bjelke. Har også vurdert å støpe, men det virker som tid/kostnaden blir mer.
Gi meg forslag. H, I eller U bjelke m.m.
Broen er ca 6m.
Takk for svar
Strange