20cm bærende vegger i blåbetong, 10cm ikke bærende.

Hva bytter man dem best ut med? Lettbetong, leca? Hva er billigst? Leca ser ut til å koste under halvparten for samme dimensjon...!?
 
Jeg ville valgt leca. Det er nok billigst. Når det som i ditt tilfelle er snakk om innervegger, har jo varmeisolasjonen mindre betydning. Har selv vegger i leca og synes de er takknemlige å skru i. Har heller ingen klager på lydisolasjonen.
 
Hvordan har du gjort med veggflaten? Pusset, sparklet eller satt opp gipsplater?
 
Jeg har pusset og deretter malt. Foretrekker farge på steinvegg. Synes ikke man skal "ødelegge" veggen ved å kle den inn i gips. Det er min mening, kanskje ikke delt av alle.
 
Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.