Hei,
Har et lager som forrige eier ikke har tatt så godt vare på. Det jeg tror er mest akutt å fikse er den planken som sitter nederst og som hviler mot lecablokken da denne har råtnet. Vet imidlertid ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å bytte ut den. Kan jeg løfte bygningen med en vanlig jekk man har når man bytter dekk på bilen? Hvordan løfter jeg best for å unngå at bygningen/plankene går i stykker?
Har et lager som forrige eier ikke har tatt så godt vare på. Det jeg tror er mest akutt å fikse er den planken som sitter nederst og som hviler mot lecablokken da denne har råtnet. Vet imidlertid ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å bytte ut den. Kan jeg løfte bygningen med en vanlig jekk man har når man bytter dekk på bilen? Hvordan løfter jeg best for å unngå at bygningen/plankene går i stykker?
Hei,
Jeg står overfor nesten akkurat det samme dilemmaet. Ser at det var noen år siden du skrev, hvordan løste du det til slutt?
Jeg står overfor nesten akkurat det samme dilemmaet. Ser at det var noen år siden du skrev, hvordan løste du det til slutt?
Klikk her for å svare



