Hei,

Har et lager som forrige eier ikke har tatt så godt vare på. Det jeg tror er mest akutt å fikse er den planken som sitter nederst og som hviler mot lecablokken da denne har råtnet. Vet imidlertid ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å bytte ut den. Kan jeg løfte bygningen med en vanlig jekk man har når man bytter dekk på bilen? Hvordan løfter jeg best for å unngå at bygningen/plankene går i stykker?

• Råtten treplanke ved siden av lecablokk under en panelvegg med avflassende maling. Blader og rusk ligger på blokken.
  • Råtnet panelbord nederst på et grått skur; hvite dører med hengsler over. Treplatting foran og lekkasje på betongblokken under.
  • En rødnet bygning med malt panel. Nederste treplanke er råtten. Leca-blokk nedenfor og middels høy plantvekst rundt sokkelen.
  • Grått utendørs skur med to dører, omgitt av grønt løvverk. Nederste del av venstre dør ser ut til å være råtnet.
Hei,

Jeg står overfor nesten akkurat det samme dilemmaet. Ser at det var noen år siden du skrev, hvordan løste du det til slutt?

ByggahemMicke ByggahemMicke skrev:
Hei,

Jeg står overfor nesten nøyaktig det samme dilemmaet. Ser at det var noen år siden du skrev, hvordan løste du det til slutt?
Trådstartaren var sist aktiv november -24 om svaret lar vente på seg. 😉

• Liker
ByggahemMicke
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Trådstarteren var sist aktiv november -24 om svaret drøyer. 😉
Mistenker det samme, men verdt et forsøk. Tenker at noen tiltak burde vært gjort på nåværende tidspunkt 😅

• Liker
FredrikR
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.