har et fyrrom, sotete, med spesielle gipsplater på vegger og tak. Skal nå kaste ut pannen osv og lage vaskerom...
Spørsmålet er da, hvordan får jeg bort alt sot på enkleste vis, å bare male over føles jo litt useriøst.
Eller bør man bytte gipsplatene til noe annet slag kanskje?
Spørsmålet er da, hvordan får jeg bort alt sot på enkleste vis, å bare male over føles jo litt useriøst.
Eller bør man bytte gipsplatene til noe annet slag kanskje?
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
Skru opp et lag gips til utenpå! Dobbelt gips er aldri feil i et fyrrom.
Mja er vel ikke så ivrig på å gjøre min fremtidige vaskerom enda mindre... Men det finnes vel ganske tynne reparasjonsplater, hvis jeg husker riktig, så kanskje det ikke ville vært hele verden.
Men så er det jo litt med lukten også, all sot kanskje sitter dypt i platene og vil forfølge en?
Men så er det jo litt med lukten også, all sot kanskje sitter dypt i platene og vil forfølge en?
Du er i hvert fall sikker på at det er gips og ikke eternitt? Uansett ville jeg nok fjernet det for å være sikker på lukten.
Hvor stort er det og hvor mange plater handler det om? Er skjøtene sparklet eller er skruene synlige?
Er det ikke sparklet skjøter så er det jo en baggis å plukke ned og sette opp nye og det koster heller ikke store mengder. Når du sier at du ikke vil gjøre det enklere antar jeg at det ikke er så stort heller så kostnaden blir jo sannsynligvis beskjeden.
Meeeen. Legger du da tiden på å vaske av hele greia, hvilket heller ikke tar for lang tid med tanke på overflaten, så er det jo et par runder sparkelen og en rulle, og det er jo ikke feil heller.
Hva er forutsetningene?
Er det ikke sparklet skjøter så er det jo en baggis å plukke ned og sette opp nye og det koster heller ikke store mengder. Når du sier at du ikke vil gjøre det enklere antar jeg at det ikke er så stort heller så kostnaden blir jo sannsynligvis beskjeden.
Meeeen. Legger du da tiden på å vaske av hele greia, hvilket heller ikke tar for lang tid med tanke på overflaten, så er det jo et par runder sparkelen og en rulle, og det er jo ikke feil heller.
Hva er forutsetningene?
Klikk her for å svare