En vannskade finnes på det huset vi kanskje skal kjøpe. Vannlekkasjen er utbedret men skaden er der. Hvor mye koster det å bytte en stokk på et hus bygget i 1904?

Milkshaken
Ojjj... Da må du precisere hva slags stokk det gjelder..... er det bjelkelaget du mener eller hva er det ??? Kan du ta et bilde eller så ....?

Om du presiserer mer hva det gjelder så kan vi lettere gi hjelp.

Personlig ville jeg aldri våget å gi en pris på noe slikt før i alle fall fasaden har blitt åpnet opp, slik at man kan se omfanget av skaden.

Hvis dere vurderer huset, diskuter dette med takstmannen. En eksakt pris er vanskelig å få, men han kan kanskje vurdere om fuktigheten har vandret videre inn i bjelkelaget osv., slik at man får en anelse om hvor mye som må åpnes opp.
Muligens kan han også tipse om firmaer i området som er dyktige på slike jobber.

Lykke til.
/Kent

Vi skal dit en snekker på onsdag så får han se på det og si hva det koster. Jeg bør kanskje legge til at det ikke er noen megler involvert.

Men jeg skulle gjerne vite allerede nå bare en anelse om hvilken prissum det kan dreie seg om.

• Liker
Jörgen63
  • Laddar…
Kom gjerne tilbake med beskjed, blir liksom litt nysgjerrig.

/Kent

Heldigvis var det ingen problemer med stocken. Så jeg kan ikke komme med prisopplysninger.
Nå får vi se om vi kjøper huset *krysser fingrene*

//
Tezz

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.