Hei, det er slik at jeg har en oppgave. Oppgaven er at jeg skal lage en tidslinje når det kommer til byggeprosess, min lærer vil at jeg skal legge til disse ordene i tidslinjen, har sett gjennom utdanningsmaterialet men jeg finner ingen info om dette. Kan noen hjelpe meg?
- Byggesøknad
- Byggestart
- Bas-P
- Detaljplan
- Bas-U
- APD-plan
- A-tegning
- Sluttbefaring
- Murer
- Byggherre
Hva tror du selv om rekkefølgen? Kan du prøve å resonnere deg frem til riktig svar.
Læringsverdien blir veldig begrenset om du bare får et svar skje-inmatet til deg...
Velkommen til forumet forresten.
Det er imot forumreglene å dobbelposte samme spørsmål i flere ulike delforum, bare så du vet.
Læringsverdien blir veldig begrenset om du bare får et svar skje-inmatet til deg...
Velkommen til forumet forresten.
Det er imot forumreglene å dobbelposte samme spørsmål i flere ulike delforum, bare så du vet.
De orden du finner informasjon om da? Hvilken rekkefølge skal de skrives i? Har du prøvd å google de forskjellige tingene?
Jeg googlet for eksempel APD-plan siden det var for meg et nytt begrep og det kom direkte opp relevant informasjon som hjelper til med å forklare hvor i rekkefølgen den passer inn.
Jeg googlet for eksempel APD-plan siden det var for meg et nytt begrep og det kom direkte opp relevant informasjon som hjelper til med å forklare hvor i rekkefølgen den passer inn.
Vil du ha mer info om byggesøknad og hva som gjelder den prosessen kan du finne informasjon på ulike kommuners nettsider. Du kan også finne info om reguleringsplan og tegninger der. Enkelte kommuner er mer pedagogiske enn andre, så let rundt.
Det er feil om vi skal svare på dine oppgaver. Du burde som sagt finne informasjonen i ditt studiemateriale. Ellers finner du svar på noen av dine spørsmål her: https://www.boverket.se/sv/om-boverket/guider/guide-for-bygglov-och-byggprocessen/
Klikk her for å svare