Ja så er det jo men rent byggeteknisk tenker jeg, mark og trelast om det er noe å ta hensyn til om temperaturen lavere.
Kanskje trelast er billigere!?

Kanskje trelast er billigere!?
Kjør på! Det er vel om man skal støpe søyler at det tar lengre tid å tørke om det er kaldt.
Trelastprisene har generelt gått ned i løpet av året, men det finnes trolig en tilbud/etterspørsel-sammenheng slik at prisen er relativt årstidsuavhengig...
Trelastprisene har generelt gått ned i løpet av året, men det finnes trolig en tilbud/etterspørsel-sammenheng slik at prisen er relativt årstidsuavhengig...
Medlem
· Stockholm
· 4 630 innlegg
Jeg begynte å legge terrassegulv i februar i fjor. Det man bør tenke på er å følge anbefalt c-c avstand og ikke legge mellom terrassebordene bare, da blir det store glipper til våren. Jeg anbefaler også tjærepapp mellom bjelkelag og gulvregler og mellom gulvregler og terrassegulv. Litt mer jobb, men konstruksjonen holder seg tørr!
Lykke til
/W
Lykke til
/W
Alt avhenger av hvordan man tenker og setter opp en kolloss hjemme Aug-sept 2020. men hos broder tester vi med minimal trevirkedimensjon med maksimal spennvidde og med vanlig treverk sep-okt. for nåtidens EU-regler gjør imp-væsken på nivå med såpevann uansett så skal det oljes hvert år uansett. så er det en test og se og sammenligne levetid om man virkelig trenger imp som alle snakker om.
Hei!Cruzze skrev:
Jeg leser at trelastprisene har gått opp 30%?!!
Klikk her for å svare