Jeg bygde en lekestue på litt under 4 kvm. Synes det fungerte veldig bra med tanke på hvor mye den ble brukt. Tror at en lekestue ikke skal være for stor. Sjarmen er jo at den skal være så å si i miniatyr. Har også fått for meg at lekeverdien blir større når det er litt trangt. Jeg laget en komfyr og et veggfast skap samt underskap som innredning. Lagde også et bord og to benker.
Enig med JanneL. Bygg en lekestue som fungerer nå, omtrent som en hytte. Om noen (få) år er ikke ungene det minste interessert i lekestuen, og beste bruksområdet er da som et bål. Å isolere den høres ut som ekstrem overkill. Når kidsa har vokst fra lekestuen, vil dere neppe kunne dra nytte av den på annen måte.
Gjør det enkelt, gjør det billig, og la ungene påvirke hvordan den skal bli, så har de glede av den en stund. Deretter er det nok riving som gjelder, selv om det kan svi.
MVH
Ronnie
Gjør det enkelt, gjør det billig, og la ungene påvirke hvordan den skal bli, så har de glede av den en stund. Deretter er det nok riving som gjelder, selv om det kan svi.
MVH
Ronnie
Klikk her for å svare