Vi har en eksisterende åpning i en vegg (se bildet) som vi skal bygge igjen. Til høyre skal vi sette en dør.

Mitt spørsmål er om vi trenger å sette en regel til høyre, eller om vi kan bruke den eksisterende betongveggen å sette døren mot.

Takk for svar :)
 
  • Åpning i vegg dekket med gjennomsiktig plast, klare for å bli bygget igjen. Plast er festet på sidene, og det ligger et verktøy på gulvet.
K
Det går å bruke betongveggen til å feste karmen i. Går også an å sette lekter, avhenger litt av hva dere føler for og hvor dyktige dere er.
Enklest er nok likevel å sette lekter og lage en ramme, som du deretter fester karmen i. Lettere å få karmen i lodd da når dere skal feste, for dere slipper å bore, plugge og alt sånt som trengs med betong. Og lettere å korrigere små feil hvis dere har en trelekte å feste karmen i sammenlignet med betongveggen.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.