Det går å bruke betongveggen til å feste karmen i. Går også an å sette lekter, avhenger litt av hva dere føler for og hvor dyktige dere er.
Enklest er nok likevel å sette lekter og lage en ramme, som du deretter fester karmen i. Lettere å få karmen i lodd da når dere skal feste, for dere slipper å bore, plugge og alt sånt som trengs med betong. Og lettere å korrigere små feil hvis dere har en trelekte å feste karmen i sammenlignet med betongveggen.