Hei!
Vi skal bygge opp en innervegg i vårt sokkelhus. Underetasjen er betongplate med flisgulv.
Hvordan fester man enklest bjelkene ned i gulvet? :)
 
  • Liker
Nyhusägare20
  • Laddar…
Peter2400 Peter2400 skrev:
Jeg festet mine regler med butylbånd, sitter riktig bra, men går å få bort igjen.
[lenke]
Takk! Fikk tips av et familiemedlem om å kjøpe PL 400 lim, men visste ikke om man var nødt til å skru fast nederst. :)
 
N Nyhusägare20 skrev:
Takk! Fikk tips av et familiemedlem om å kjøpe PL 400 lim, men visste ikke om man var nødt til å skru fast nederst. :)
Veldig sjelden det trengs skruer, men det avhenger jo litt av hva veggen har for støtte ellers, vegger og tak etc.
 
  • Liker
Nyhusägare20
  • Laddar…
Peter2400 Peter2400 skrev:
Veldig sjelden det trengs skruer, men det kommer jo litt an på hva veggen har for støtte ellers, vegger og tak osv.
Rått! Vegger og tak er solide trebjelker, så der går det å feste. Takk for input!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.