Hei alle sammen pool are
Jeg har en pool som jeg selv har bygget 3 x 6 m med løsvirke 2 "4 og malt med grønn Coprinol med terrasse rundt, har hatt den nå i ca 10 år. Og nå vil jeg bygge inn den, dels for å kunne bade lenger på året og dels for å slippe å få løv og frosker og rusk i den begynner å bli lei av det.
Jeg lurer på om det er noen her på forumet som har bygget inn sin eller har forslag til å bygge inn sin pool med løsvirke 2 "4 eller drivhus jernbuer og plast tak / vegger / glass ja ja hvilket som til bra pris. Det skal bygges som et drivhus, gjerne med bilder og mål og hvor dere har handlet materialet deres. Arealet som skal bygges inn er ca Bredde 6,20 m x Lengde 8,30. Noen her som vet eller har bygget selv til bra pris.
Med vennlig hilsen Kröll Hbg
i dag, 09:39
Redigere | Sitere | Rapportere | #2

Cuprinol vil du ikke ha innendørs

Cuprinol vil du ikke ha innendørs De reglene ligger under markoverflaten Hvorfor det ?????

jasså her var ingen basseng er eller ???? heeeeee Hva tror dere snekkere / byggere om dette Eller har dere et bedre forslag på treverk / materiale Jeg lurer på om det er noen her på forumet som har bygd inn sitt eller har forslag på å bygge inn sitt basseng. Jeg hadde tenkt å bygge det med trykkimpregnert virke 3 stolper på hver langside 95x95 altså på lengden 8,30 og 1 stolpe 95x95 på midten på bredden 6,20 så der blir takvinkel. Og så legge takbjelker 45x150 på 120cc mellom. Og så strølekt 45x70 på lengden 8,30. For jeg hadde tenkt å legge plasttak en gang i tiden. Det skal bygges som et drivhus. Ingen som har bilder og hvor dere har handlet materialene deres. Området som skal bygges inn er ca Bredde 6,20 m x Lengde 8,30. Noen her som vet eller har bygd selv til en god pris. Mvh Kröll Hbg

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.