Hei

Er i ferd med å begynne å renovere hele overetasjen i vårt 1 1/2 plans hus. Det blir en total tømming av det gamle og reisverk opp nytt, samt å isolere riktig og sørge for at fuktsperrer og lignende blir ordentlig gjort til forskjell fra nå.

Siden jeg jobber som elektriker har jeg en god del kontakter med flinke byggere som jeg rådgir meg med og som har sett på og skal hjelpe meg litt.

Mitt spørsmål er om det finnes noen god Bygge-håndbok som beskriver forskjellige steg godt, slik at man slipper å ringe snekkerne ved hver "idiotgreie" som dukker opp under byggingen. Selv om man har sett en god del og bygget en del, så kommer det alltid 1000 spørsmål. Kan man eliminere 100 av disse spørsmålene, kanskje man bare blir "mistenkt idiot. Enn å fjerne all tvil" d^_^b

Ville vært glad for forslag.:rolleyes:

Klart! Her. Byggahus forum! Det er bare å spørre.

Jeg har kjøpt/fått noen opp gjennom årene men aldri noen jeg likte, det som står i bøkene kan man allerede, idiotspørsmålene har jeg aldri fått svar på uten å ha blitt nødt til å spørre noen av mine håndverkskamerater :)
Jeg er enig med kamilenski, et slikt forum er klart bedre :)

D09
slutter meg til tidligere talere...

Enig med de øvre talerne.:D

Rekker man å kjøpe en håndbok om fuktbarrierer og baderom før "best før datoen" har gått ut?

barajag skrev:
Rekker man å kjøpe en håndbok om fuktsperrer og baderom før "best før datoen" har gått ut?
Nei, det er umulig, de bransjereglene endres kontinuerlig :rolleyes:

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.