Vi planlegger å bygge et bod for hageredskaper m.m av den modellen som man plasserer mot fasaden.
Boden skal være omkring 3-4 meter bred og omkring 1 meter ut fra fasaden (dypt).
Mitt spørsmål er nå hva jeg eventuelt bør velge som gulv, var inne på å plassere ned bjelkene direkte på leca-blokker og deretter ha mark som gulv. Men er takknemlig for forslag/synspunkter?