Vi planlegger å bygge et bod for hageredskaper m.m av den modellen som man plasserer mot fasaden.
Boden skal være omkring 3-4 meter bred og omkring 1 meter ut fra fasaden (dypt).

Mitt spørsmål er nå hva jeg eventuelt bør velge som gulv, var inne på å plassere ned bjelkene direkte på leca-blokker og deretter ha mark som gulv. Men er takknemlig for forslag/synspunkter?
 
Bergoplater på singel, så forsvinner eventuelt grus, jord og vann unna fint
 
Jeg tenker å bygge en friggebod 2*4m to meter fra huset. Jeg har tenkt å støpe en betongplate 10cm tykk.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.