Hei. Skulle trenge tips på en bitsholder som også kan låse fast skruen med magnet. Det er viktig at man kan bytte ut bits, da jeg har flere som jeg vil bruke opp først før jeg begynner på andre varianter. Jeg vil altså bytte ut bits, men også at den holder i skruen når jeg skal skru. Mvh

Wera ringmagnet.

• Liker
Chic0
  • Laddar…
useless useless skrev:
Den 'funksjonen' har vel i prinsippet alle bitholdere inkludert de billigste fra Biltema?

[lenke]
Nei ikke alle. De fleste ser det ut som at de gjør men gjør ikke. De holder bare i bitsene, men ikke skruen

K Kaboff skrev:
Kör wera
[lenke]
Over 300 spenn føles litt mye for et sånt enkelt verktøy. Men så at noen andre hadde snakket om en wera

Chic0 Chic0 skrev:
Nei, ikke alle. De fleste ser ut som om de gjør, men gjør ikke. De holder bare i bitsen, men ikke skruen
Ok. Jeg har noen fra Biltema som holder fast skruen. Også noen dyrere fra Dewalt og Bosch, men har ikke merket noen stor forskjell.

Mazen Mazen skrev:
Kjør denne og så lenge hodet ikke er for lite for magnetringen, så sitter skruen fast..
[lenke]
Akkurat hva jeg leter etter. Takk, skal teste

• Liker
Mazen
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ok. Jeg har noen fra Biltema som holder fast skruen. Også noen dyrere fra Dewalt og Bosch, men ikke merket noen større forskjell.
Være fint med bilder om du har

Mazen Mazen skrev:
Kjør denne og bare skallen ikke er for liten for magnetringen så sitter skruen fast..
[lenke]
Forresten, kan den ta vanlige bits? For trenger å bruke akkurat nå alle de jeg har. Kjøpte 2 pakker med løse × bits.

Chic0 Chic0 skrev:
Forresten kan den ta vanlige bits ? For trenger å bruke akkurat nå alle de jeg har. Kjøpte 2 pakker ed løse × bits
Jepp. Det er en "vanlig" bitsholder med en plasthylse som man drar på etter man har satt i bitset.
Vanlig bitsholder og plasthylse, hylsen dras på etter at bitset er satt inn.

• Liker
Chic0
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Jepp. Det er en "vanlig" bitsholder med en plasthylse som man drar på etter man har satt i bitsen.
[bilde]
Perfekt blir til å bestille takker

T Tjrex skrev:
[lenke]

Denne holder fast litt lengre skrue med..
Går ikke å se noe bilde på den?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.