Brukte Biltemas Multibond i en fuge, er jo typ det samme som Tec7.
Patronen har vært åpnet for et par år siden, men massen som var igjen virket helt grei som den skal være.
Bør det fungere eller blir fugemassen dårlig i patronen selv om det ikke merkes?
Patronen har vært åpnet for et par år siden, men massen som var igjen virket helt grei som den skal være.
Bør det fungere eller blir fugemassen dårlig i patronen selv om det ikke merkes?
Den kan bli dårlige på forskjellige måter, noen ganger tørker de ikke, noen ganger fester de ikke, noen ganger kan det skille seg i patronen selv om man ikke ser det. Så ofte er det dumt å teste om den har gått etter best før-datoen, slitsomt å legge en fuge som så ikke oppfører seg som den skal fordi man har vært gjerrig.
Jaha, okei, nå har jeg lagt den i bunnen og så hadde jeg Tec7 og strøk på oppå og det ser i hvert fall okei ut. Var en ganske bred fuge så jeg tenkte å bruke opp det jeg hadde igjen og overflaten hadde herdet så jeg kunne male over det.Hojte skrev:
Den kan bli dårlig på forskjellige måter, noen ganger tørker de ikke, noen ganger fester de ikke, noen ganger kan det skille seg i patronen selv om man ikke ser det,
Så ofte er det dumt å teste hvis den har gått etter best før-datoen, kjedelig å legge en fuge som deretter ikke oppfører seg som den skal fordi man var gjerrig
Klikk her for å svare