Er det noen som vet om et bra sted i Oslo som selger billig ved, vet at Bauhaus selger 4 sekker (vet ikke hvor mange liter) for 100:-.

Noen som vet om et bra sted der man får mye ved for pengene? :)
 
Ta en titt på http://www.blocket.se og søk etter ved i sthm-området. Så i går at prisene på bjørkeved lå på rundt 400-500 kr m3 tørket og kløvet.
 
Hei

Vil ikke være masete, men er det en kubikkmeter stablet ved (da er prisen bra) eller kastet ved (da blir det ca. 1,7 gg dyrere)? Jeg synes det er useriøst å annonsere ved i m3 uten å angi hvilken type m3 som menes.
 
Står det ingenting så burde det være stablet, dvs "ekte m3"
 
Men er nok oftest veltet...
 
Hei, hva menes med "stjelt ved" ? Ligger den i en eneste haug om hverandre ?
 
ja, mest luft...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.