Hei
Vil ikke være masete, men er det en kubikkmeter stablet ved (da er prisen bra) eller kastet ved (da blir det ca. 1,7 gg dyrere)? Jeg synes det er useriøst å annonsere ved i m3 uten å angi hvilken type m3 som menes.
Vil ikke være masete, men er det en kubikkmeter stablet ved (da er prisen bra) eller kastet ved (da blir det ca. 1,7 gg dyrere)? Jeg synes det er useriøst å annonsere ved i m3 uten å angi hvilken type m3 som menes.
Klikk her for å svare