Er i ferd med å legge fliser på kjellergulvet mitt som for øyeblikket er ca. 76 kvm. Er det noen som vet om det finnes billig flis i Gävle/Oslo-området? Jeg vet at da jeg sjekket i fjor fant jeg noen rundt 50 kr/kvm, men nå ser det ut som jeg ikke kommer under 110 kr/kvm. Visst, det er vel ikke så ille, men jeg kommer knapt til å bruke rommet der nede, vil bare pynte opp gulvet og da er fliser den enkleste løsningen.
Enkel svart eller grå ensfarget flis er det jeg er ute etter. Det burde finnes noen som er virkelig billig på sånt som jeg har oversett
Enkel svart eller grå ensfarget flis er det jeg er ute etter. Det burde finnes noen som er virkelig billig på sånt som jeg har oversett
Billigste de har nå er garasjeklinker for 119kr/m2. Tenkte prøve å finne en rundt 50kr. Har funnet en, men det var typ terracottta eller hvordan man nå staver det. Tenkte som sagt å gå for svart eller mørkegrått.
Du har tilgang til reklamene deres som ligger online, og det pleier alltid å være noe fliser og klinker på tilbud. Akkurat nå har de noe terracotta for 49:- eller 39:- på helpall på 80 kvm, men du ville jo ha grått eller svart.
Klikk her for å svare