Forsøker å finne et innertak og har vurdert det som byggmax har! Noen som har et bilde av hvordan det ser ut montert? eller kanskje noen andre forslag til innertak?

Hei !

Har nettopp satt opp ByggMax innertak i hele underetasjen, det var lett og ser bra ut. Men pass på med skadede plater, av 14 pakker (5 i hver) var det ca 12 plater som var skadet. De fleste av dem kunne man kappe bort det skadede og bruke som endebiter.

Jeg er ingen ByggMax-fan, men taket så jeg hos en nabo og det så bra ut. 99,-/m2.

• Innertak fra ByggMax med innfelte spotlights, moderne design med enkel hvit overflate, del av renoveringsprosjekt i underetasje.
Hmm... Ser at bildet ikke kom med, kommer tilbake med det.

Hallo igjen.. Hvordan rengjorde du takplatene fra alt sagflis?

chabby skrev:
Hallo igjen.. Hvordan gjorde du rent takplatene fra alt sagflis?
Hvordan mener du ?

Hei

100:- kvadraten for såkalt agnes tak eller tak-ess kan man få hos nesten alle byggevarehus etter litt pruting, da unngår du forhåpentligvis skadede kanter...!

Jeg kjøpte på Beijer for 100:- kvadraten, men har bekjente som har kjøpt på Bauhaus. Vet ikke hvilket fabrikat de har, men det virker litt lettere å slå sammen skjøtene på. Etter avsluttet arbeid støvsugde jeg hele taket for å fjerne sagflisen som satt igjen.

singemoller skrev:
Hei

100:- kvadraten for s.k agnes tak eller tak-ess går an å få hos nesten alle byggevarehus etter litt pruting, da slipper du forhåpentligvis skadede kanter...!

Jeg kjøpte på Beijer for 100:- kvadraten, men har bekjente som har kjøpt på bauhaus. vet ikke hvilket fabrikat de har, men det virker litt lettere å slå sammen nåten på. Etter avsluttet arbeid støvsugde jeg hele taket for å fjerne sagsponet som satt igjen
Vi fikk ikke sagspon som satt igjen, og de platene som var skadet, som vi ikke brukte den andre siden av, leverte vi tilbake...
Og å få sammen platene var heller ingen problem.
Men som jeg skrev fra begynnelsen, ingen fan av ByggMax, gjelder fortsatt, men takplatene var helt suverene.

Har nylig satt opp himlingsplater fra byggmax på kjøkkenet, hadde ikke en eneste skadet plate.

Mine plater heter Regina Interiørpanel produseres av Moelven har dere andre samme merke eller tar de inn fra ulike produsenter?

mattzon skrev:
Har nylig satt opp takplater fra byggmax på kjøkkenet, hadde ikke en eneste skadet plate.

Mine plater heter Regina Interiørpanel og produseres av Moelven, har dere andre samme merke eller tar de inn fra ulike produsenter?
Samme tak har vi på hele underetasjen.
Hva synes du/dere om det taket?

Vi er fornøyde:)

Blir sannsynligvis samme tak i hallen.

mattzon skrev:
Vi er fornøyde :)

Blir trolig samme tak i hallen.
Det var så deilig med store plater synes vi, det gikk så fort å sette opp ca 60m2. d^_^b

Det er altså ingen som hadde problemet at de dere har kappet og kløvd blitt litt gule fra sagflisen?

chabby skrev:
Det er altså ingen som hadde problemet at de dere har kappet og klyvd blitt litt gule fra sagfliset?
Ikke jeg i alle fall.

Når jeg kappet mine, festet jeg et vater med tvinger som jeg deretter saget etter, blir ingen spon på platene.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.