4.757 lest ·
3 svar
5k lest
3 svar
Bilder av støpt betongplate for sofabord, spor etter armering?
Rutene etter armeringen synes tydelig på overflaten... Antar at det skyldes at armeringen har sunket for nær overflaten, men spørsmålet er om dette blir tydeligere eller mindre tydelig hvis man sliper overflaten noe?
Noen som har litt bedre kunnskap om dette eller tips til tiltak? Vil ikke gjerne male eller dekke overflaten...
Noen som har litt bedre kunnskap om dette eller tips til tiltak? Vil ikke gjerne male eller dekke overflaten...
Medlem
· Västragötalandslän
· 151 innlegg
Hei!
Ikke noe svar på ditt spørsmål, men du må gjerne beskrive hvordan du har fått en slik fin overflate.
mvh Alexandersson_1
Ikke noe svar på ditt spørsmål, men du må gjerne beskrive hvordan du har fått en slik fin overflate.
mvh Alexandersson_1
Den er kun to døgn. Har også fundert på om det har brent ulikt mye, men jeg vet at armeringen sank ned til rundt en halv cm fra bunnen. Tror dette skyldtes for løs betong. Har dog lite erfaringer fra betongstøping, så jeg vet ikke om dette er et normalt utseende for tiden det har herdet?
Jeg har vannet overflaten litt for å få det til å fremtre tydeligere, men overflaten var utrolig fin direkte fra formstøpen. Med litt olje ville overflaten se bra ut, bare sporene fra armeringen nå forsvinner vil si...
Jeg har vannet overflaten litt for å få det til å fremtre tydeligere, men overflaten var utrolig fin direkte fra formstøpen. Med litt olje ville overflaten se bra ut, bare sporene fra armeringen nå forsvinner vil si...
Klikk her for å svare