Hei!
Holder på å renovere et kjellerrom, akkurat bygget 1969. Veggene er av betong, det er noen sprekker i dem. Vet ikke hva det innebærer. Ser ingen på utsiden av huset. Har skrapet i dem, under betongen sitter det som svarte lecakuler. Hva er det!
Hvordan reparerer jeg dette best? Reparasjonsmørtel? Hvor mye skal jeg banke bort?
Takknemlig for svar
Holder på å renovere et kjellerrom, akkurat bygget 1969. Veggene er av betong, det er noen sprekker i dem. Vet ikke hva det innebærer. Ser ingen på utsiden av huset. Har skrapet i dem, under betongen sitter det som svarte lecakuler. Hva er det!
Hvordan reparerer jeg dette best? Reparasjonsmørtel? Hvor mye skal jeg banke bort?
Takknemlig for svar
Sprekker av denne typen er ofte vanskelige å bli kvitt da de har oppstått av en grunn. Prøv å hakke opp litt så det er fast i kantene, deretter vann og puss med litt pussmørtel.
Takk igjen!
Er det noe man skal være bekymret for? Er det bare sprekker i pussen, så burde det vel ikke være noen større fare for konstruksjonen.
Er det noe man skal være bekymret for? Er det bare sprekker i pussen, så burde det vel ikke være noen større fare for konstruksjonen.
Klikk her for å svare


