Hei!
Holder på å renovere et kjellerrom, akkurat bygget 1969. Veggene er av betong, det er noen sprekker i dem. Vet ikke hva det innebærer. Ser ingen på utsiden av huset. Har skrapet i dem, under betongen sitter det som svarte lecakuler. Hva er det!
Hvordan reparerer jeg dette best? Reparasjonsmørtel? Hvor mye skal jeg banke bort?

Takknemlig for svar
 
  • Sprukket betongvegg i et kjellerrom, avslører svarte lecakuler under overflaten.
  • Betongvegg med synlige sprekker i et hjørne, deler av overflaten er skrapt bort, og svarte lecakuler er avdekket, renoveringsprosjekt pågår.
Din vegg er bygget av leca-blokker som er pusset.
 
Stefan N Stefan N skrev:
Din vegg er bygget av lecasten som er pusset.
Takk for svar!
Hvordan fikser jeg server enklest? Knakke opp og fylle med reparasjonsbruk?
 
Sprekker av denne typen er ofte vanskelige å bli kvitt da de har oppstått av en grunn. Prøv å hakke opp litt så det er fast i kantene, deretter vann og puss med litt pussmørtel.
 
  • Liker
Mattias Mattsson
  • Laddar…
Takk igjen!
Er det noe man skal være bekymret for? Er det bare sprekker i pussen, så burde det vel ikke være noen større fare for konstruksjonen.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.