Hei, holder på og river litt vegger, denne veggstumpen hadde vi tenkt å spare, men nå ville fruen ha en espalier..., ifølge tegning og tidligere beboere som trodde de husket en espalier begynte jeg å rive. Men ble litt usikker da det ser ut som dette er originalveggen og at den er tegnet annerledes er fordi den er bærende.
Noen ideer?
Noen ideer?
Gjør-det-selv-bygger
· Arvika
· 1 527 innlegg
Har du også en seksjonsplan så man kan se takstolene? Den er sannsynligvis ikke bærende, men en ekstra sjekk skader ikke.
Allvitende
· Stockholm
· 1 831 innlegg
den er ikke bærende
Allvitende
· Stockholm
· 1 831 innlegg
Vær så god
Klikk her for å svare







