Hei! Jeg holder på å renovere garderobene i mitt hus som er bygd i 1949. Når jeg rev dem oppdaget jeg noen planker som muligens kan være bærende. Hva tror dere?

• Innvendig hjørne av et rom under renovering, viser avdekkede trebjelker og stablede plankebiter på gulvet nær et vindu.
  • Åpnet innebygd skap med fjernet panel, synlige bjelker, verktøy og materialer spredt på gulvet. Pågående renovering av hus fra 1949.
Der er garderobene i det store soverommet

• Plantegning av en leilighet som viser flere rom, inkludert garderober i store soverommet.
BirgitS
Hvor i huset befinner veggen seg?
Last opp planløsningene i huset med en markering av hvilken vegg det gjelder, når huset ble bygget og helst en seksjonsplan så går det kanskje an å svare mer...

BirgitS
S sonictra skrev:
Der er garderobene i store soverommet
Veggen mellom soverommene, som vel går langs med taket, kan være bærende. Vet ikke hvilke planker du sikter til. Vanskelig å vite nøyaktig hvordan og hva i veggene som bærer opp vekten av bjelkelaget ovenfor.

BirgitS BirgitS skrev:
Veggen mellom soverommene, som vel går langs med mønet, kan være bærende. Vet ikke hvilke planker du sikter til. Vanskelig å vite nøyaktig hvordan og hva i veggene som bærer opp vekten av bjelkelaget ovenfor.
Plankene er 4.5x60

• Plantegning av leilighet med to soverom, kjøkken, bad og stue. Detaljer som trapp og gang vises. Deler er markert i rødt.
BirgitS
Dimensjonen på stenderne sier ingenting. Små dimensjoner er nok for små laster og litt større laster om de står tett.

Jeg tror at det finnes bærende stendere blant det røde

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.