Hei!
Jeg vurderer å bygge en vedfyrt badstue ytterst på brygga mi. En liten bygning på ca. 2,20 høy og ca. 6m2 stor. Trenger jeg noen spesiell tillatelse?
 
Lag en flåte og bygg badstuen på den og fortøy den ytterst, da er den en båt og ikke en bygning har jeg gjør meg.
 
  • Liker
andhul
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.