andhul #1 Medlem · 33 innlegg 21 aug 2016 kl 20:13 andhul Medlem 33 innlegg 21 aug 2016 kl 20:13 #1 Hei! Jeg vurderer å bygge en vedfyrt badstue ytterst på brygga mi. En liten bygning på ca. 2,20 høy og ca. 6m2 stor. Trenger jeg noen spesiell tillatelse?
Hei! Jeg vurderer å bygge en vedfyrt badstue ytterst på brygga mi. En liten bygning på ca. 2,20 høy og ca. 6m2 stor. Trenger jeg noen spesiell tillatelse?
D dsub #2 Medlem · Östergötland · 565 innlegg 21 aug 2016 kl 20:32 dsub Medlem Östergötland 565 innlegg 21 aug 2016 kl 20:32 #2 Lag en flåte og bygg badstuen på den og fortøy den ytterst, da er den en båt og ikke en bygning har jeg gjør meg.
Lag en flåte og bygg badstuen på den og fortøy den ytterst, da er den en båt og ikke en bygning har jeg gjør meg.