Hei!
Jeg studerer byggeteknikk ved Uppsala universitet. Nå er det mitt siste semester, og jeg skal skrive min bacheloroppgave. Bacheloroppgaven skal handle om minimering av brennbart materiale på byggeplassen. Vi skal sammenligne to prosjekter og lage beregninger som skal presentere hvordan selskapet kan spare penger og også påvirke miljøet gjennom riktig sortering av brennbart avfall. Det jeg ikke vet er hvordan jeg skal gjøre mine beregninger på brennbart avfall. Hvis noen med erfaring her kan hjelpe meg eller gi forslag til hvordan jeg kan beregne brennbart avfall fra byggspill.
Mvh
Amin Adel

Claes Sörmland
Amin_96 Amin_96 skrev:
Hei!
Jeg studerer byggteknikk ved Uppsala universitet. Nå er det mitt siste semester og jeg skal skrive min avhandling. Avhandlingen skal handle om minimering av brennbart materiale på byggeplassen. Vi skal sammenligne to prosjekter og utarbeide beregninger som skal vise hvordan selskapet kan spare penger og også påvirke miljøet gjennom riktig sortering av brennbart avfall. Det jeg ikke vet er hvordan jeg skal gjøre mine beregninger på brennbart avfall. Hvis noen erfaren her kan hjelpe meg eller gi forslag til hvordan jeg kan beregne brennbart avfall fra byggavfallet.
Mvh
Amin Adel
Ring et firma som sorterer byggavfall så kan du sikkert finne tall og erfaringer der.

• Liker
Amin_96
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Ring en firma som sorterer byggavfall så kan du nok finne tall og erfaringer der.
Takk for ditt forslag, setter virkelig pris på det!

Amin_96 Amin_96 skrev:
Takk for ditt forslag, setter virkelig pris på det!
Bra tips takk! :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.