Har fått en vannskade og holder på å renovere akkurat nå. Vannskaden nådde ikke til stuen og forsikringsselskapet vil da selvfølgelig ikke erstatte og ordne det som resten av huset.
Spurte pris av de som renoverer (Peab) og fikk tilbud på 23000:- for 20 kvm for materiale og arbeidstid. Da tar jeg ut det gamle undergulvet og legger parketten selv. Synes denne prisen er for høy, har hørt et sted at materialkostnaden er ca 400:- per kvm som blir 8000:-, da blir arbeidskostnaden 15000:- (de sier 2 mann i 2 dager).
Er det noen som vet mer nøyaktig hva kvm-prisen er og omtrentlig tid å montere nivellgulv?
Ytterst takknemlig for svar, fikk tilbudet sent i går på telefon og skal gi beskjed i morgen (20/12).
Spurte pris av de som renoverer (Peab) og fikk tilbud på 23000:- for 20 kvm for materiale og arbeidstid. Da tar jeg ut det gamle undergulvet og legger parketten selv. Synes denne prisen er for høy, har hørt et sted at materialkostnaden er ca 400:- per kvm som blir 8000:-, da blir arbeidskostnaden 15000:- (de sier 2 mann i 2 dager).
Er det noen som vet mer nøyaktig hva kvm-prisen er og omtrentlig tid å montere nivellgulv?
Ytterst takknemlig for svar, fikk tilbudet sent i går på telefon og skal gi beskjed i morgen (20/12).
Nivellgulv er dyrt og arbeidstid med lekter, isolasjon og lignende ca. 1t/kvadrat gir 330 kr/m2 materialet ligger i de regionene også så rundt 600/m2 er rimelig.. 2 mann i 2 dager er 320*16+ TB og mva burde ligge rundt 8000 spenn...
Ditt svar er vel i de traktene som jeg har tenkt i, er vel villig til å gi mellom 10-12000 kr for jobben inkludert materialer.mr Z skrev:
Klikk her for å svare