Hallo, trenger hjelp og støtte! Skal lage en innkjørsel til tomten vår men blir litt usikker på hvilket materiale jeg skal bruke! Tenker meg et kummerør på 300mm og 6000mm langt! En tanke er å grave ut så det får fint fall, legge fiberduk, fint grus i bunnen og rundt rør og forsterkningslag opp til samme nivå som vei! Så klart, vanne og komprimere innimellom! Høres det ut som en holdbar løsning?