954 lest ·
35 svar
954 lest
35 svar
Vad för skruv är lämplig för gips, gips, spånskiva?
Jag hade satsat på Duo HM från fischer. Du behöver inget verktyg för att få dem ett expandera. Bara skruva. Se bara till att pluggen inte roterar
Fischer har de mest innovativa pluggarna.
Alla borde ha duopower pluggar hemma. Det man skall tänka på är att skruven skall gå min 4 mm genom pluggen, när man satt fasthet man skall. Och ALDRIG använda skärspets i nylonplugg.
Alla borde ha duopower pluggar hemma. Det man skall tänka på är att skruven skall gå min 4 mm genom pluggen, när man satt fasthet man skall. Och ALDRIG använda skärspets i nylonplugg.
Ska kolla upp och se om jag förstår vad det är. Så länge det fungerar nu genom mina borrade 10mm (diameter) så...D Dr.Mugg skrev:Jag hade satsat på Duo HM från fischer. Du behöver inget verktyg för att få dem ett expandera. Bara skruva. Se bara till att pluggen inte roterar
Jag läser det TS skriver:A A-Man_08 skrev:
R Rovvan skrev:
Har då som sagt gjort detta och skrev det i ett av mina svar till dig ovanA A-Man_08 skrev:
Gipset är 1.5cm. Hålet är 2cm. Efter det blev det svårare att ha koll, men troligtvis lika för det upprepade mönstret.
Hon*A A-Man_08 skrev: