1.175 lest ·
35 svar
1k lest
35 svar
Vad för skruv är lämplig för gips, gips, spånskiva?
Jeg hadde satset på Duo HM fra fischer. Du trenger ikke noe verktøy for å få dem til å ekspandere. Bare skru. Bare pass på at pluggen ikke roterer.
Fischer har de mest innovative pluggene.
Alle burde ha duopower plugger hjemme. Det man skal tenke på er at skruen skal gå minst 4 mm gjennom pluggen, når man har satt fast det man skal. Og ALDRI bruke skjærets i nylonplugg.
Alle burde ha duopower plugger hjemme. Det man skal tenke på er at skruen skal gå minst 4 mm gjennom pluggen, når man har satt fast det man skal. Og ALDRI bruke skjærets i nylonplugg.
Skal sjekke opp og se om jeg forstår hva det er. Så lenge det fungerer nå gjennom mine borede 10mm (diameter) så...D Dr.Mugg skrev:Jeg ville satset på Duo HM fra Fischer. Du trenger ingen verktøy for å få dem til å ekspandere. Bare skru. Bare sørg for at pluggen ikke roterer
Alle burde ha duopower plugger hjemme. Det man skal huske på er at skruen skal gå min 4 mm gjennom pluggen, når man har satt fast det man skal. Og ALDRI bruke skjærespiss i nylonplugg.
Jeg leser det TS skriver:A A-Man_08 skrev:
R Rovvan skrev:
Har da som sagt gjort dette og skrev det i et av mine svar til deg ovenforA A-Man_08 skrev:
Gipset er 1,5 cm. Hullet er 2 cm. Etter det ble det vanskeligere å ha oversikten, men trolig likt for det gjentatte mønsteret.
Hun*A A-Man_08 skrev: