Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen?
Mvh
 
  • 20260625_212549.jpg
Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
 
Kul kul.
 
Du får väl skaffa likadant fasadtegel och mura fast bitar snyggt om du nu kan det.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.