J JoGu1 #1 Medlem · 4 innlegg Torsdag kl 21:30 JoGu1 Medlem 4 innlegg Torsdag kl 21:30 #1 Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen? Mvh #hål #laga #tegelvägg
Jag har demonterat en luftvärmepump och vill nu laga hålet i tegelväggen. Hur gör jag det snyggast om jag inte vill byta hela stenen? Mvh
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 23 411 innlegg Torsdag kl 22:22 fribygg Medlem Östergötland 23.411 innlegg Torsdag kl 22:22 #2 Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
Enklast är väl fogskum och nått som täcker hålet i fasadteglet, (kanske en fågelholk, utelampa slangvinda..)
J JoGu1 #3 Medlem · 4 innlegg Torsdag kl 22:33 JoGu1 Medlem 4 innlegg Torsdag kl 22:33 #3 Kul kul.
F fribygg #4 Medlem · Östergötland · 23 411 innlegg Torsdag kl 22:57 fribygg Medlem Östergötland 23.411 innlegg Torsdag kl 22:57 #4 Du får väl skaffa likadant fasadtegel och mura fast bitar snyggt om du nu kan det.