Jeg skulle bruke festlim som ikke er elastisk (det er pl400)
 
  • Liker
AlexKa1973
  • Laddar…
Finnes masse forskjellige lim.
Et av de viktigste spørsmålene er vel om det er innendørs eller utendørs.
Og er det viktig at fugemassen er elastisk eller kan den være helt stiv?
 
  • Liker
AlexKa1973
  • Laddar…
Peter2400 Peter2400 skrev:
Fins masser av forskjellige lim.
Et av de viktigste spørsmålene er vel om det er innen- eller utendørs.
Og er det viktig at fugen er elastisk, eller kan den være helt stiv?
Bra poeng der. Det er innendørs, en garasje som varmes opp til 15C om vinteren. Det må være stiv.
 
plåtrickard plåtrickard skrev:
Jeg ville brukt montasjelim som ikke er elastisk (det er pl400)
Har du noen forslag til montasjelim?
 

Beste svar

Casco xtremefix hadde jeg valgt
 
  • Liker
AlexKa1973
  • Laddar…
plåtrickard plåtrickard skrev:
Casco xtremefix hadde jeg valgt
Glemte å si at det kommer være vertikal belastning på limet.
 
Loctite hysol 9466
 
  • Liker
AlexKa1973
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.