Byggahus.se
Nu tycker byggahus att jag ska "Fall in love with asian women" från Chinesewomendate.com...

Hur var det, var det någon som helst gallring på vad som visas?
 
  • Gilla
sofiee26 och 1 till
  • Laddar…
Kategorin dejting är blockad. Problemet är att många dejtingsajter låtsas vara något annat och lägger sig under andra kategorier.

Nu har jag även lagt till Chinesewomendate.com till listan över blockade.
 
  • Gilla
sofiee26
  • Laddar…
Tackar!
 
  • Gilla
sofiee26
  • Laddar…
O
Bra!
Reklam i all ära, men dating är jag inte ute efter om det inte vore en ny sänksåg.....
Skulle kunna tänka mig att träffa en Makita...
:p
 
  • Gilla
sofiee26 och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Odjuret skrev:
Bra!
Reklam i all ära, men dating är jag inte ute efter om det inte vore en ny sänksåg.....
Skulle kunna tänka mig att träffa en Makita...
:p
Ja det kan man ju sänka sig till ... :p
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Reklamen som visas baseras bland annat på tidigare surf och sökningar....
 
  • Gilla
peternicklas och 2 till
  • Laddar…
O
ribbones skrev:
Reklamen som visas baseras bland annat på tidigare surf och sökningar....
Attans jag är avslöjad....
Jag tittar för mycket på Makitas hemsida....
Men förresten... Den brukar inte vara med?
Däremot måste jag erkänna jag har tittat på sån där dejtingsida.... Eller snarare deras reklam... har faktiskt aldrig ens klickat på en sådan länk. Inte ens omedvetet!
Så tyvärr stämmer det inte i detta fall.... Men om leverantören av banners har problem med dessa mindre seriösa sajter, kanske man borde se sig om efter en ny leverantör? De verkar inte vara speciellt måna om sitt egna rykte...
 
Leverantören heter Google.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
O
Per Eskilsson skrev:
Leverantören heter Google.
Det förklarar saken;)
 
Mikael_L
Per Eskilsson skrev:
Leverantören heter Google.
Aha, dom här alltså?
20025336.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



(sorry, kunde inte låta bli ... :surprised:)
 
  • Gilla
Atom och 1 till
  • Laddar…
Just det här att reklam baseras på tidigare sökningar är faktiskt lite jobbigt.
Sökte på fönster till mitt garage för ett tag sedan, och vilken reklamfinansierad sida på hela jäkla internet jag än går in på så får jag bara se reklam för fönster - jag har ju redan köpt fönster!
 
O
Man kan fundera på hur dessa dating sajter nässlar sig in... För jag har inte varit inne på en sådan sajt.... inte ens en i närheten... (Om inte Makita räknas som närhet) :p
 
Odjuret skrev:
Man kan fundera på hur dessa dating sajter nässlar sig in... För jag har inte varit inne på en sådan sajt.... inte ens en i närheten... (Om inte Makita räknas som närhet) :p
Det kan ju vara någon annan (vanligtvis i samma hushåll) som kör på samma ip-adress som du som är ute och letar på datingsidor.
 
Det sitter kvar länge också. Jag råkade klicka på en banner för någon sådan sida. Och jag hade gott om reklam för att importera tjejer från både asien och ryssland....i mer än ett år. Nu har jag inte sett några de senaste månaderna, så nu kan jag koncentrera mig på innehållet igen ;)
 
Ja det bästa är ju att reklamen baseras på det man har tittat på - alltså bokstavligen det man tittat på. Glott på klänningar på någon sida, bestämt mig för att nä, ingen av dom ville jag ha, men jag får glo på dom i reklamen i två månader efteråt. Gör reklam för något ungefär likadant iallafall, inte exakt precis de artiklar jag tittat på?! Köpte skor, nu har jag reklam för just dom skorna överallt. Ja.. Dom är ju dekorativa iallafall (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.