2 811 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Ylijäämä rakennusmateriaali
TheImprovisor
Kaikkitietävä
· Västkusten
· 1 879 viestiä
TheImprovisor
Kaikkitietävä
- Västkusten
- 1 879 viestiä
Olen tehnyt laajennuksen talooni. Noin 20 m².
Eri olosuhteiden vuoksi rahat ovat loppuneet ja rakennus on nyt keskeneräinen. Jäljellä on sisäseinät, lattia- ja kattovanelit.
Myös tasoite sekä märkätilatapetti, mutta sen ymmärrän, että minun on maksettava ammattilaiselle niiden tekemisestä.
Olen miettinyt ostavani yli jäänyttä materiaalia, joka on jäänyt muiden rakennustöistä, sellaista, joka muuten saattaisi jäädä lojumaan.
Onko jollain ideoita, mistä kannattaisi alkaa etsimään ja miten edetä.
Myös käytetty materiaali, kuten esimerkiksi ovet, kiinnostaa.
Eri olosuhteiden vuoksi rahat ovat loppuneet ja rakennus on nyt keskeneräinen. Jäljellä on sisäseinät, lattia- ja kattovanelit.
Myös tasoite sekä märkätilatapetti, mutta sen ymmärrän, että minun on maksettava ammattilaiselle niiden tekemisestä.
Olen miettinyt ostavani yli jäänyttä materiaalia, joka on jäänyt muiden rakennustöistä, sellaista, joka muuten saattaisi jäädä lojumaan.
Onko jollain ideoita, mistä kannattaisi alkaa etsimään ja miten edetä.
Myös käytetty materiaali, kuten esimerkiksi ovet, kiinnostaa.
GreenYoda
Talon omistaja
· Dagobah
· 191 viestiä
GreenYoda
Talon omistaja
- Dagobah
- 191 viestiä
Malmössä on esimerkiksi Återbyggdepån, joka myy käytettyä/yli jäänyttä rakennusmateriaalia. Erityisesti ovia, ikkunoita jne sekä kiviä ja tiiliä. Varmasti vastaavia löytyy muualtakin maasta.UlrikaSpg sanoi:
Olen tehnyt laajennuksen talossani. Noin 20 neliömetriä.
Eri syistä johtuen rahat ovat loppuneet ja rakennus on nyt keskeneräinen. Jäljellä on sisäseinät, lattiavaneri sekä kattovaneri.
Myös valumabetoni ja kosteudenkestävä tapetti, mutta ymmärrän, että minun täytyy maksaa ammattilaiselle, jotta se tehdään.
Olen harkinnut yli jääneen materiaalin ostamista, joka on jäänyt yli muiden rakennuksista, sellaista, joka muuten vain jäisi lojumaan.
Onko kenelläkään ideoita, mistä kannattaa aloittaa etsiminen ja kuinka edetä.
Myös käytetyt materiaalit, kuten ovet, ovat kiinnostavia.
Hei! Ehkä myöhässä liikkeellä, mutta minulla on paljon ylijäänyttä materiaalia rakennusylijäämä.fi:ssä, jos se kiinnostaa.TheImprovisor sanoi:
Olen tehnyt laajennuksen talolleni. Noin 20 neliömetriä.
Erilaisten olosuhteiden vuoksi rahat ovat loppuneet ja rakentaminen on nyt kesken. Jäljellä on sisäseinät, lattiasperry sekä kattosperry.
Myös tasoitevalu ja märkätilatapetti, mutta ymmärrän, että minun on maksettava ammattilaiselle niiden tekemisestä.
Olen pohtinut, että voisin ostaa ylijäänyttä materiaalia, joka on jäänyt muiden rakennusprojekteista, sellaista, joka ehkä muuten jäisi vain lojumaan.
Onko kenelläkään ideoita, mistä voisi aloittaa etsimisen ja miten edetä.
Myös käytetty materiaali, kuten esimerkiksi ovet, kiinnostaa.
Klikkaa tästä vastataksesi