Aion maalata talon uudelleen lähipäivinä ja minun on vaihdettava muutama huono tuulilauta. Kyseessä on Enkelfaspanel, koko 22x120. Leikkasin pienen palan olemassa olevasta paneelista ja otin sen mukaan kauppaan, mutta valitettavasti huomasin, että se ei täsmännyt 100%:sti, mitat 22x120 ovat oikein, mutta osuus, joka menee olemassa olevan laudan alle, on pidempi, mikä muuttaa laudan kaltevaa kulmaa. Haluan vaihtaa vain ne muutamat laudat, jotka ovat huonoja, ja siksi haluan, että ne sopivat olemassa oleviin.
Mistä voin löytää oikean mallin?
Olen katsonut Bauhausista, Byggmaxista, K-rautasta, Hornbachilla ei valitettavasti ollut mitään kotiin vietävää.
Kaikki katsomani olivat väärin.
Onko Göteborgin alueella paikkaa, jossa on laajempi valikoima?
Mieluiten valkoiseksi pohjamaalattua, mutta ei ole välttämätöntä.
Sinunhan tarvitsee vain ottaa pois 4 mm pontista yhdeltä laudalta, sitten muut ongelmat ratkeavat itsestään?
Valitettavasti ei, koska kaikki mitat on muutettu, kulmasta tulee erilainen (se, joka on 54 astetta toisessa esimerkissäni). Tämä näkyy selvästi, kun kohtaat aiemmin asennetun laudan, jossa on toinen kulma.
Tarkista Högsbo trä, kungälvs trä eller Sörreds trä (sama ketju kaikki kolme), heillä on yleensä samanlaisia tuotteita.
Kävin siellä juuri nyt, ja valitettavasti sama juttu sielläkin, heillä on vain yksi malli ja se ei ole se, mitä minulla on. Hänen ideansa oli ostaa tavallista uraponttipaneelia ja jyrsiä tarvitsemasi kulma. Valitettavasti en usko, että se toimii myöskään, sillä uraponttipaneelilla on liian "suuret" urat.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.