Hei!

Tarvitsen 3 "staket" yläkertaan, 2 kpl noin 1,1 m ja yksi noin 1,6 m.
Haluaisin yksityiskohtia valuraudasta, mutta en löydä tällaisia toimittajia,
mutta löysin tämän http://www.montano.se/dept/SMIDESPRODUKTER_65373/SWE/SEK
Onko joku, joka tuntee muita? Haluaisin nähdä mahdollisimman monta yksityiskohtaa ennen kuin päätän, miten se tulee olla.

Maassa on yleensä sepät vähän siellä sun täällä, ei liian monta mutta niitä on. Jos menet sellaiselle, saat täsmälleen haluamallasi tavalla.
Kuitenkaan ei valuraudasta.

Kyllä, on useita vaihtoehtoja.
(1) Voi mennä ja tehdä jotain valettua.
(2) Mennä sepän luo.
(3) Korjata itse valmiista osista, joita monet sepätkin käyttävät.
(4) Rakentaa puusta.
(5) Ostaa rakennuskierrätyksestä.

Kohta 1 on jo käsitelty, se tulee varmaan vähän liian kalliiksi. Mutta jos löytää jonkun, joka valaa standardiosia, voi varmaankin koota jotain kohtuulliseen hintaan.

Kohta 2 harkitsen, olen löytänyt muutamia netissä, jotka käyttävät linkittämiäni osia.
Olen nähnyt, mitä useat sepät toimitilat saavat aikaan, ja se on täysin uskomatonta. Löytää ne, jotka todella osaavat takoa ja joilla on silmää tasapainolle, en tiedä löytääkö ilman suosituksia.

Kohta 3 tulee paljon halvemmaksi. Se, mikä puuttuu pajastani, on ahjo, mutta suunnittelen hankkivani sellaisen.

Kohta 4 olen harkinnut.

Kohta 5 olen etsinyt.

Olen miettinyt rakentavani ahjon jarrulevystä tai ostavani tällaisen
http://www.shop.orsajarn.se/sv/smid...ssja/gjuten-eldskal-till-assja-storlek-1.html

Viimeksi muokattu:
Koristeellinen metallinen aidanpala, jossa on koristeellisia kuvioita ja keskellä kukkakuvio. Taustalla puinen seinä.

Hoksasin, että en ole seurannut tätä ketjua kunnolla. Näin tämä on edistynyt tähän mennessä, siitä tulee yläkansi puusta ja sitten aita asennetaan puutolppien väliin. Minulla on jo yksi paikoillaan, mutta tiellä on paljon laatikoita, lisäkuva tulee myöhemmin. Ehkä mustasinkitän aidan.

Hitsit pitää siistiä :-)

Viimeksi muokattu:
Yläkerran portaikko, jossa keskeneräinen kaide, koristeellisilla elementeillä. Katto ja seinät puupinnoilla, ovet molemmin puolin.

Nyt ovat laatikot poissa :-) No, ei ole vain aidat, jotka pitää viimeistellä.
Katon palkit verhota stukkikuvioilla, pylväisiin tulee paneeli alhaalla ja sitten ne maalataan valkoisiksi.
Puutuki tulee istumaan aidan päälle, luultavasti samassa värissä kuin lattia.
Nyt etsin pientä kristallikruunua portaita varten.

Olen siis ostanut aidan osat osoitteesta www.montano.se en löytänyt mitään muuta toimittajaa
taoksi. Mutta se tuli kai ihan ok.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.