Erilaisista syistä olen lyhentänyt isompaa kaapinovea pari cm. Tämä sisälsi sen, että yksi kiinnityspiste kahdesta saranoista on leikattu pois.

Ovi on harvoin käytössä, mutta sen pitäisi avautua ongelmitta. En halua hankkia jyrsintä vain upottaakseni vakiosarana uudelleen.

Onko olemassa mitään saranavaihtoehtoa, joka voidaan yhdistää standardin Ikea/blum-saranan kanssa? Siirtymän täytyy tapahtua suunnilleen samassa kohdassa, jotta ovi ei mene "vinoksi" avattaessa.
Metallinen kulmakaappi sarana, jossa on säätöruuveja, käytetään keittiökaappien ovien asennukseen ja säätämiseen.

Olen katsonut alla olevaa? Voisiko se olla idea?
Kätketty saranamekanismi siirtää ulkonevaa ovea vaakasuunnassa, jotta se ei osu viereiseen kaappiin. Metallinen saranat, joissa on monimutkainen nivelellinen mekanismi mahdollisesti kaapin oven kiinnittämiseksi, valmistettu Italiassa.

H Herrman5 sanoi:
Eri syistä olen lyhentänyt isompaa kaapinovea muutamalla sentillä. Tämä sisälsi, että yksi kahdesta saranakiinnikkeestä leikattiin pois.

Oven käyttö on harvinaista, mutta sen pitäisi avautua ongelmitta. En halua ostaa jyrsijää vain upottaakseni vakiomallisen saranan uudelleen.

Onko olemassa jotain saranatyyppiä, joka voidaan yhdistää Ikea/blum vakiomallisen saranan kanssa? Siirtymän täytyy tapahtua suunnilleen samassa paikassa, jotta ovi ei olisi "vääntynyt" avattaessa.
[kuva]

Oletko katsonut alla olevaa? Voisiko tämä olla idea?
[kuva] [kuva]
Voit porata uusia reikiä uuteen paikkaan vain.
Edullisia porausmalleja mukaan lukien pora voi ostaa esimerkiksi Amazonista.

P
Se ei tee samaa liikettä kuin tavallinen, mutta se toimii kyllä. Muutoin voit ostaa 35 mm skräpborr alle 100:-

T Tompafix sanoi:
Se on mahdollista porata uusia reikiä uudelle paikalle pelkästään.
Löytyy poramalleja mukaan lukien pora, joiden hinta on edullinen esim. Amazon:sta
mowatom sanoi:
Se ei tee samaa liikettä kuin alkuperäinen, mutta se toimii luultavasti. Muuten voit ostaa 35mm forstner-poran alle 100:-
Tyhmältä tunsin itseni nyt, olin täysin varma että jyrsintä tarvittiin! Mikä on sellaisen poran nimi, johon viittaatte? Laatu tuntuu epäolennaiselta, aion vain tehdä upotuksen keittiön ovenkarmiin.

P
35 mm pora esim. biltema, 16-272

mowatom sanoi:
35 mm pora esim. biltema, 16-272
T Tompafix sanoi:
Löytyy esim. täältä [linkki]
Tuollaiset tunnistaa, kiitos. Tässä saa tukea niin ei mene suoraan läpi, fiksu tuo versio stopilla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.