Hei!
Tsekkaa www.yxhult.se, joka valmistaa materiaalia. Olen itse yrittänyt lähettää heille sähköpostia useita kertoja, mutta en saa koskaan vastausta(?)
Voithan yrittää soittaa. Ehkä se sujuu paremmin?!
Vaihtoehtoja Ytongille voivat olla H+H Celcon, Lättklinkerbetong, Leca tai esivalmistetut ja eristetyt betonielementit.
Katso myös vanhempia kysymyksiä tästä aiheesta täällä foorumilla.
Jos saat esiin hintatietoja, olen todella kiinnostunut
Ystävällisin terveisin ja Onnellista Uutta Vuotta!
/Stefan
Tsekkaa www.yxhult.se, joka valmistaa materiaalia. Olen itse yrittänyt lähettää heille sähköpostia useita kertoja, mutta en saa koskaan vastausta(?)
Voithan yrittää soittaa. Ehkä se sujuu paremmin?!
Vaihtoehtoja Ytongille voivat olla H+H Celcon, Lättklinkerbetong, Leca tai esivalmistetut ja eristetyt betonielementit.
Katso myös vanhempia kysymyksiä tästä aiheesta täällä foorumilla.
Jos saat esiin hintatietoja, olen todella kiinnostunut
Ystävällisin terveisin ja Onnellista Uutta Vuotta!
/Stefan
Ajattelimme käyttää ytongia rakentaaksemme seinän, jossa on hieman "aukkoja" kaikelle mahdolliselle. Enimmäkseen vaikutuksen vuoksi, ei varsinaisesti tavaroiden säilyttämiseen. Kuten arvasimme, ytong on kallein luokassaan.
Mietimme, jos tekisimme siitä hieman monimutkaisemman ja rakentaisimme seinän kehikoilla ja kipsillä, jonka olemme jo maksaneet
Ajattelimme rapata tämän seinän niin, että se näyttää hieman "karkean" näköiseltä ja mietimme, kestävätkö kipsilevyt sen. Irtoaako muurauslaasti kipsistä ja masoniitista?
Mietimme, jos tekisimme siitä hieman monimutkaisemman ja rakentaisimme seinän kehikoilla ja kipsillä, jonka olemme jo maksaneet
On olemassa levyjä nimeltään "Masterboard" ja "Pyrok", jotka on valmistettu kuitusementistä, mineraalilevy, joka sopii erinomaisesti rappaamiseen.
www.ljungberg.se
Sieltä löydät tietoa kaikista siellä olevista levyistä.
Aiomme ostaa heidän Masterfasad-levynsä rapataksemme ulkoseinät.
www.ljungberg.se
Sieltä löydät tietoa kaikista siellä olevista levyistä.
Aiomme ostaa heidän Masterfasad-levynsä rapataksemme ulkoseinät.
Klikkaa tästä vastataksesi