Kävin talonnäytössä talvella. Katosta tihkui vettä, kun katsoi harjalle päin, mutta en huomannut sitä näytössä, koska lumi peitti sen. Mitä pitäisi tehdä ongelmalle?

Myöhemmin ilmeni, että ullakolla on hometta. Kaikki, joille olen puhunut, pitävät sitä rakennusvirheenä, kun talo rakennettiin vuonna 1977. Alumiinikatto.

Kun menee varastoon kodinhoitohuoneesta, siellä on kesällä mystinen haju ja suljettu, naulattu luukku.

Kuolinpesä, joka myi talon, sanoi, että luukkua ei saa avata. Avasin kuitenkin, ja siellä oli ruokakellari, jossa noin kymmenen senttiä vettä ja homeen alla oli ovi. Mitä tehdä, kun se on piilevä vika? Voiko vedota piilevään vikaan, jos myyjät ovat ostaneet vakuutuksen, joka vapauttaa heidät vastuusta?

On ollut jopa puoli metriä - metri vettä. Seinä on musta, jossa vesi on ollut. Mitä pitäisi tehdä ongelmalle?

Kun palaan takaisin ullakolle, kattoasentajat sanoivat, että koko katto pitäisi vaihtaa, jos se tehdään oikein.

Ja se ei ole halpaa. Luuletteko, että se voi mennä takuuseen? Ostin talon 17.6.2024. Olen sairauseläkeläinen, eikä minulla ole mahdollisuutta lainata rahaa. Miten toimia?

Vain siksi, että et tarkistanut taloa huolellisesti ennen ostoa, ei siitä tule piileviä virheitä.

Miksi et tarkistanut tätä ennen ostoa?

Korjaa virheet ja jatka eteenpäin. Myyjältä ei ole mitään haettavissa.

• Tykkään
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Tutkiakseni Tarkemmin Minun Oli Pitänyt Poistaa Kaikki Masonit Nähdäkseni
Ja Tutkiakseni

On vaikeaa saada rahaa kuolinpesästä, joka myi. On kyse virheistä, jotka olisi voinut helposti huomata tutkimuksessa, valitettavasti.

Miltä näyttää vedellä täyttynyt ruokatila? Onko siellä orgaanista materiaalia, kuten lastulevyä tai muuta puupohjaista materiaalia? Pois se, jos on! Voiko lattiaan tehdä pienen pumppupesän ja laittaa sinne uppopumpun, ja poistaa vettä sillä tavalla?

Mitä tulee kattoon, on todennäköisesti "vain" alettava suunnitella ja säästää rahaa kattoremonttiin ensi kesälle. Riippuen siitä, miksi olet työkyvyttömyyseläkkeellä, ja mitkä kyvyt sinulla on, on parasta ainakin taloudellisesta näkökulmasta tehdä mahdollisimman paljon kattoremontista itse tai sukulaisten ja ystävien avulla. Kirjoitat, että se näyttää olevan kunnossa harjalla. Sinnehän uusi harjapelti toistaiseksi, niin sinun pitäisi pärjätä ainakin talven yli.

Vakuutusyhtiö on mukana Källaren Ocan Pumpade ur Vattnet kesti noin 3 Tuntia ja se oli 4 Senttimetriä Näyttää siltä että se Nousee Anticimex tarkistaa Viikon aikana

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.