1 591 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Vuorilaudat ja listat
Hei!
Olen miettinyt, voiko joku selittää, miksi on melkein mahdotonta löytää ruokaa, listoja tai jalkalistoja allmoge-tyylissä, jotka on valmistettu MDF-materiaalista?
Etsimäni on "Moelven Regina Allmoge".
Se oli aiemmin saatavilla Jem och Fixissä tai oli jotain vastaavaa lista/ruokaa.
Se löytyy ByggHemman kautta, mutta toimituskulut ovat 695 kr.
Asun nyt pienessä paikassa nimeltään Sala, joten täytyy varmaan tilata kotiin.
Onko jollain muilla vinkkejä?
Syy siihen, miksi haluan MDF:ää furuun sijaan, on se, että mielestäni furu on vaikea saada tiiviiksi, esimerkiksi ikkunan kanssa.
Terveisin
Uffe
Olen miettinyt, voiko joku selittää, miksi on melkein mahdotonta löytää ruokaa, listoja tai jalkalistoja allmoge-tyylissä, jotka on valmistettu MDF-materiaalista?
Etsimäni on "Moelven Regina Allmoge".
Se oli aiemmin saatavilla Jem och Fixissä tai oli jotain vastaavaa lista/ruokaa.
Se löytyy ByggHemman kautta, mutta toimituskulut ovat 695 kr.
Asun nyt pienessä paikassa nimeltään Sala, joten täytyy varmaan tilata kotiin.
Onko jollain muilla vinkkejä?
Syy siihen, miksi haluan MDF:ää furuun sijaan, on se, että mielestäni furu on vaikea saada tiiviiksi, esimerkiksi ikkunan kanssa.
Terveisin
Uffe
Sinullahan on Beijer Västeråsissa.U UffeMalmis sanoi:Hei!
Minulla on kysymys, voiko joku selittää miksi melkein mahdotonta löytää foder, lister tai golvsocklar allmoge-tyyliin, jotka valmistetaan MDF:stä?
Se, mitä etsin, on "Moelven Regina Allmoge".
Se oli aiemmin Jem ja Fixissä tai ehkä jokin vastaava lista/koriste.
Se löytyy ByggHemma-verkkokaupasta, mutta toimituskulut ovat 695 kr.
Asun pienessä pienessä kylässä nimeltä Sala, joten tilaus kotiin taitaa olla ainoa vaihtoehto. Jollain muulla vinkkejä?
Syy siihen, miksi haluan MDF:n sijasta furu on se, että mielestäni furu on vaikea saada tiiviiksi esimerkiksi ikkunoiden kanssa.
Ystävällisin terveisin,
Uffe
Heillä on näitä listejä.
Ehkä olisi helpompaa ajaa ne mailit kuin tilata kotiin?
Klikkaa tästä vastataksesi