Hei,

Pohdin hankkia 2 kpl lasiovia suihkuun verhon sijaan. Inredningsglas on yritys, joka keskittyy tyylikkäisiin ratkaisuihin tähän, mutta mietin, olisiko halvempaa tehdä tämä itse. Tilata lasiliikkeeltä 2 kpl karkaistuja lasilevyjä putkien aukotuksella, ostaa sopivat saranat. Pitäisikö lasiin poraaminen onnistua myös nuppeja varten? Mitä mieltä olette?

Hemmakatten
En usko, että se kannattaa. Ymmärtääkseni karkaistua lasia ei voi porata jälkikäteen.

Me katselimme myös INR:ää, mutta lopulta tilasimme suihkuseinät ja -ovet lasimestarilta. Hinta asennuksen kanssa oli hieman alle sen, mitä INR olisi ollut. Mielestämme oli hyvä tilata asennuksella, koska suihkuseinät/ovet ovat melko painavia ja lasifirma kantaa riskin niiden vahingoittumisesta, koska tilasimme asennuksen kanssa.

Normaalisti täytyy olla saranat, eikä niitä tietääkseni valmisteta lasista ;)

Yksinkertaisinta/parasta on luultavasti ostaa valmis suihkuseinä ja lähteä siitä. Ostin itse IFÖ space 2000 ja olen todella tyytyväinen.

Eräs kaveri tilasi lasit tavalliselta lasifirmalta suihkunurkkaansa. Koska ei ollut standardiovea niissä mitoissa, joita hän halusi. Sujui oikein hyvin... he porasivat reiät hänelle ja hän asensi jonkinlaisen standardisaranan.

En tiedä mitä ne maksoivat kuitenkaan...

Kyllä, on olemassa metallisia saranat lasioville, jotka voi "puristaa kiinni", olen nähnyt sellaisia. En usko, että se vaatii porausreikiä. Kannattaa katsoa, voiko karkaistuun lasiin porata helposti vai ei, uskoakseni se onnistuu pienellä terävällä kaakeli-/klinkkeriporalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.