11 378 lukukertaa ·
6 vastausta
11k lukukertaa
6 vastausta
Voinko rakentaa sisään liukuni?
Kuten näette kuvista, eivät minun slipers ole kovin kauniita. Niiden poistaminen vaikuttaa olevan valtava projekti, mutta mitä mieltä olette siitä, että rakentaisin niiden ympärille painekyllästetystä puusta? Ajattelin ensin peittää ne kuitukankaalla (ehkä tarpeetonta?) ja sitten ruuvata seisovat painekyllästetyt laudat sivuille ja ehkä asettaa makaavia painekyllästettyjä lautoja ylös.
Jotkut slipersit ovat hieman puolimätiä etuosasta, mutta ne makaavat tukevasti eivätkä kallistele.
Sehän pitäisi toimia?
Jotkut slipersit ovat hieman puolimätiä etuosasta, mutta ne makaavat tukevasti eivätkä kallistele.
Sehän pitäisi toimia?
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 060 viestiä
Mikä valtava työ päällystää kaikki nämä kulmat ja nurkat ja saada se "tiiviiksi".
Miten pölkyt on kiinnitetty, mikä pitää ne paikoillaan?
Ehkä vaaleanvihreä väri voi saada sen näyttämään painekyllästetyltä puulta.
Protte
Miten pölkyt on kiinnitetty, mikä pitää ne paikoillaan?
Ehkä vaaleanvihreä väri voi saada sen näyttämään painekyllästetyltä puulta.
Protte
Ne ovat naulittu toisiinsa pitkillä nauloilla.
Koska kysyin asiasta jo jonkin aikaa sitten, olen jo aloittanut työt. Olen kuitenkin poistanut kaksi ylintä slipersia ja korvannut ne uusilla sekä katkaissut kaikki slipersit etuosasta.
Ennen kuin päällystän ne kuitukankaalla ja painekyllästetyllä materiaalilla, aion öljytä ne slipers-öljyllä.
Voin liittää kuvia, kun työ on valmis.
Koska kysyin asiasta jo jonkin aikaa sitten, olen jo aloittanut työt. Olen kuitenkin poistanut kaksi ylintä slipersia ja korvannut ne uusilla sekä katkaissut kaikki slipersit etuosasta.
Ennen kuin päällystän ne kuitukankaalla ja painekyllästetyllä materiaalilla, aion öljytä ne slipers-öljyllä.
Voin liittää kuvia, kun työ on valmis.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 060 viestiä
Mitä sisältää ratapölkkyöljy?
Protte
Protte
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 060 viestiä
Kuulostaa hyvältä, että se on kreosootti ja arsenikkivapaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Rakentaa uusi väliseinä olemassa olevan laminaatti/napsahtavan lattian päälle? Vai pitäisikö lattia vaihtaa ensin? (Ei suunnitelmia vaihtaa muutoin lähivuosina.)
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Seminarium om hur vi kan få upp småhusbyggandet i Sverige
Artikelkommentarer -
Bygga vägg på laminatgolv 8mm
Utbyggnad och tillbyggnad