Hei! Me remontoimme kesämökkiä. Alkupää on tiiliä ja lisärakennus on puuta. Olemme rapanneet sisäseinät laastilla ja haluaisimme jatkaa sitä lisärakennukseen, jotta siitä tulisi yhtenäinen. Onko mahdollista rapata puuta ja miten meidän tulisi edetä tehdäksesi sen? Liitän kuvia puuseinistä, kun olemme alkaneet purkaa sitä.