Hei!

Meillä on talo, jossa on kivinen lattia, joka tarvitsee vähän uudistusta. Pidän betonista ja haluaisin sitä tänne. Meillä on lattialämmitys kivilattian alla ja haluaisimme välttää sen häiritsemistä, joten mietin, voinko laittaa betonia suoraan lattialle? Koska se liittyy toiseen puulattiaan, tarvitsisimme mahdollisimman ohuen betonikerroksen, jotta korkeuseroa ei olisi. Olen saanut vinkkejä mikrosementistä, mutta mielestäni se ei oikein näytä siltä kuin betoni. Onko joku, joka voisi vastata kysymykseeni ja ehkä antaa pari vinkkiä??

Tarvitaan huomattavasti enemmän betonia, jos halkeilua ei haluta ilmaantuvan. Järkevintä on luultavasti uudistaa olemassa oleva kivinen lattia.

• Tykkään
Kristin Persson ja 1 muu
  • Laddar…
A
K Kristin Persson sanoi:
Hei!

Meillä on talo, jossa on kivilattia, joka tarvitsee hieman piristystä. Pidän betonista ja haluaisin mielelläni sitä tänne. Meillä on lattialämmitys kivilattian alla ja haluamme välttää sen kanssa sotkemista, joten mietin, voinko laittaa betonin suoraan lattialle? Koska se liittyy toiseen puulattiaan, tarvitsisin niin ohuen betonikerroksen kuin mahdollista, jotta ei syntyisi korkeuseroa. Olen saanut suosituksia microcementistä, mutta en oikein pidä siitä kuin betonista. Onko kenelläkään vastausta kysymykseeni ja ehkä muutamia vinkkejä?
Hei,

On vaikeaa valaa alle 40-50 mm, koska sinun on vahvistettava halkeilua vastaan, joten valaminen ei yleensä ole vaihtoehto korkeuden vuoksi. Mutta googlaa microsementti, jos tämä voisi sopia sinulle, se on helpompi toteuttaa eikä lisää korkeutta paljon...

K Kristin Persson sanoi:
Hei!

Meillä on talo kivilaatoilla, jotka tarvitsevat uudistusta. Pidän betonista ja haluaisin sitä tänne. Meillä on lattialämmitys kivilaatoituksen alla ja haluan välttää sen kanssa sotkemista, joten mietin, voinko laittaa betonia suoraan lattialle? Koska se liittyy muihin puulattioihin, tarvitsisin mahdollisimman ohuen betonikerroksen, jotta korkeuseroa ei syntyisi. Minulle on suositeltu mikrosementtiä, mutta mielestäni sillä ei saa ihan betonin ulkonäköä. Voisiko joku vastata kysymykseeni ja ehkä antaa vinkkejä??
Kuinka syvällä lattialämmitys sijaitsee? Luulen, että voitte irrottaa laatat rikkomatta lattialämmitystä.

En oikeastaan tiedä! Kuinka syvällä lattialämmitys yleensä on?

Rejäl sanoi:
Hei,

On vaikeaa valaa alle 40-50mm, koska sinun täytyy raudoittaa halkeilua vastaan, joten valu on harvoin vaihtoehto korkeuden vuoksi. Mutta googleta microcementti, jos tämä voisi sopia sinulle, helpompi toteuttaa eikä rakenna niin paljon korkeudessa...
Ymmärrän! Kiitos vastauksesta ja tiedoista.

A
K Kristin Persson sanoi:
En oikeastaan tiedä! Kuinka syvällä lattialämmitys yleensä on?
Lisäksi ei tiedetä, onko kiven alla tasoitettu, joten siitä voi tulla jonkin verran työtä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.