Hei,

Onko kukaan ostanut virkedirekt.se:stä?

Hyvä laatu puutavarassa? jne?

//Johan

Olen ostanut käytännössä kaikki puutavarat mökin rakentamiseen, hyvä hinta ja palvelu. Ei mitään ongelmia laadun suhteen oman arvioni mukaan.

• Tykkään
Ropit ja 1 muu
  • Laddar…
Olen myös ostanut paneelia ja puulattiaa, mutta en ole vielä purkanut pakettia. Voin palata asiaan huomenna, näytti hyvältä ensi silmäyksellä. Hoidin kuljetuksen itse.

O Optimisten2016 sanoi:
Olen myös ostanut paneelia ja puulattiaa, mutta en ole vielä pakannut sitä pois. Voin palata asiaan huomenna, näytti hyvältä ensi silmäyksellä. Hoidin kuljetuksen itse.
Haimmeko itse vai käytitkö muuta kuljetusyhtiötä? Aion viedä sen Tukholmaan, joten kuljetus on suuri kustannus.....

Hän sai järjestettyä kuljetuksen Tukholmaan edullisesti, joten eräs tuttavani nouti sen Tukholmasta koneperävaunullaan. Sain sen vihdoin kotiin eilen:cool:

• Tykkään
Johan Enander
  • Laddar…
Paneeli on 240 mm leveä ja 28 mm paksu. Olen todella tyytyväinen toistaiseksi, Lattia joka tilasin oli 2. laatu mutta se oli erittäin hyvässä kunnossa/laadukas.

• Puupaneeli, 240mm leveä ja 28mm paksu, rakennustelineellä ulkona. Paneelilla näkyy puun syykuvio.
  • Puutavara- ja rakennustelineet ulkona, leveä 240mm ja paksuus 28mm. Laadukas 2. lajittelun materiaali.
  • Pino 240 mm leveitä ja 28 mm paksuja puupaneeleita ulkona, vieressä järvinäkymä; 2. laatuerä mutta hyvä kunto ja laatu.
O Optimisten2016 sanoi:
Paneeli on 240mm leveä ja 28mm paksu. Olen todella tyytyväinen toistaiseksi, Lattia jonka tilasin oli 2. laatu mutta erittäin hyvässä kunnossa/laadukas.
Ihana kuulla :)

Kulta tällaisilla langoilla, sekä tuottajalle (jos he ovat järkeviä) että kuluttajalle.
Tekee tilaamisen uskalluksen mahdolliseksi, kun ei ole mahdollisuutta mennä katsomaan itse.

• Tykkään
Ropit
  • Laddar…
45x220 maksaa 25kr/metri siellä. se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta

ByggPajken ByggPajken sanoi:
en 45x220 kostar 25kr/metern där. det låter för bra för att vara sant
Niin se onkin, sinun täytyy soittaa saadaksesi päivitetyt hinnat.

Hinnat näyttävät samoilta kuin silloin kun ostin 2020 elokuussa…

Raskus Raskus sanoi:
Niin onkin, sinun täytyy soittaa saadaksesi päivän hinnat
ok, sitten he ovat saaneet paljon huonoja arvosteluja siitä, etteivät toimita kuten ovat luvanneet

ok, ei aavistustakaan luulin niiden olevan vakavia mutta hoidin itse kuljetuksen. Ne lähetti sen st:hen sopimuksen mukaan, niin kaveri haki sen. Hinnat ovat ilman alv:a sivustolla ja sain tietää sen, kun tein tilauksen. Sahalaitoksia on vähän siellä täällä, ota yhteyttä lähimpään ja tarkista hinta. Olen tyytyväinen kuitenkin.

• Tykkään
Raskus ja 1 muu
  • Laddar…
O Optimisten2016 sanoi:
ok, ei aavistustakaan, minusta he olivat vakavia, mutta ratkaisivat oman kuljetuksen. He lähettivät sen Tukholmaan sovitusti, joten kaveri haki sen. Hinnat ovat ilman ALV:ia sivustolla ja sain tietää sen tilauksen yhteydessä. Sahoja on vähän joka puolella, ota vain yhteyttä lähimpään ja tarkista hinta. Olen tyytyväinen kuitenkin
okei niin hyvä, sittenhän maksetaan vasta kun tavarat on saatu?

ByggPajken ByggPajken sanoi:
okej så bra, Sen betalar man väl först när man fått varorna?
Sain laskun 30 päiväksi, jos muistan oikein, mutta hän soitti ja kysyi, voinko maksaa aikaisemmin, ja tein niin, sillä olin jo saanut kaiken kotiin. Jos olet epäileväinen, niin älä osta sieltä, katso joku sahalaitos lähempänä sinua, jos löytyy. Mukavaa päivää

• Tykkään
ByggPajken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.