11 091 lukukertaa ·
16 vastausta
11k lukukertaa
16 vastausta
Virkedirekt.se - Kokemuksia?
Hei,
Onko kukaan ostanut virkedirekt.se:stä?
Hyvä laatu puutavarassa? jne?
//Johan
Onko kukaan ostanut virkedirekt.se:stä?
Hyvä laatu puutavarassa? jne?
//Johan
Olen myös ostanut paneelia ja puulattiaa, mutta en ole vielä purkanut pakettia. Voin palata asiaan huomenna, näytti hyvältä ensi silmäyksellä. Hoidin kuljetuksen itse.
Haimmeko itse vai käytitkö muuta kuljetusyhtiötä? Aion viedä sen Tukholmaan, joten kuljetus on suuri kustannus.....O Optimisten2016 sanoi:
Hän sai järjestettyä kuljetuksen Tukholmaan edullisesti, joten eräs tuttavani nouti sen Tukholmasta koneperävaunullaan. Sain sen vihdoin kotiin eilen
45x220 maksaa 25kr/metri siellä. se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta
Hinnat näyttävät samoilta kuin silloin kun ostin 2020 elokuussa…
ok, ei aavistustakaan luulin niiden olevan vakavia mutta hoidin itse kuljetuksen. Ne lähetti sen st:hen sopimuksen mukaan, niin kaveri haki sen. Hinnat ovat ilman alv:a sivustolla ja sain tietää sen, kun tein tilauksen. Sahalaitoksia on vähän siellä täällä, ota yhteyttä lähimpään ja tarkista hinta. Olen tyytyväinen kuitenkin.
okei niin hyvä, sittenhän maksetaan vasta kun tavarat on saatu?O Optimisten2016 sanoi:ok, ei aavistustakaan, minusta he olivat vakavia, mutta ratkaisivat oman kuljetuksen. He lähettivät sen Tukholmaan sovitusti, joten kaveri haki sen. Hinnat ovat ilman ALV:ia sivustolla ja sain tietää sen tilauksen yhteydessä. Sahoja on vähän joka puolella, ota vain yhteyttä lähimpään ja tarkista hinta. Olen tyytyväinen kuitenkin
Sain laskun 30 päiväksi, jos muistan oikein, mutta hän soitti ja kysyi, voinko maksaa aikaisemmin, ja tein niin, sillä olin jo saanut kaiken kotiin. Jos olet epäileväinen, niin älä osta sieltä, katso joku sahalaitos lähempänä sinua, jos löytyy. Mukavaa päivääByggPajken sanoi: