Hei!

Aloitin seinän purkamisen.
Jälkikäteen ajatellen menimmekö väärin?
On kiinni kuin pe... todella tukevasti kiinni isoilla nauloilla. Katso vain vuosirenkaita 70-luvun tukeista....
En haluaisi pilata parkettia.

Jotkut naulat pystyttiin vetämään ulos naulankiskurilla.
Pitäisikö minun mennä mahdollisimman lähelle tiikerinsahalla saadakseni kottlingarit ulos esimerkiksi

70-luvun talo, seinä ei ollut kantava.
 
  • Seinän purkutyö 70-luvun talossa, esillä olevat puulaudat ja paljaat naulat. Parkettilattia näkyy ympärillä.
  • Lähikuva revitystä seinästä, jossa näkyy vanhat puulistat ja niissä olevat naulat, taustalla parkettilattia.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.