Hei!
Aloitin seinän purkamisen.
Jälkikäteen ajatellen menimmekö väärin?
On kiinni kuin pe... todella tukevasti kiinni isoilla nauloilla. Katso vain vuosirenkaita 70-luvun tukeista....
En haluaisi pilata parkettia.
Jotkut naulat pystyttiin vetämään ulos naulankiskurilla.
Pitäisikö minun mennä mahdollisimman lähelle tiikerinsahalla saadakseni kottlingarit ulos esimerkiksi
70-luvun talo, seinä ei ollut kantava.